Veelgestelde vragen

Heb jij een vraag over de toewijzing van een kamer of iets anders? Bekijk dan eerst of jouw vraag in de onderstaande FAQ staat! Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar info@flexwonennh.nl of vul het contactformulier in.

Werken jullie met urgentie bij het toewijzen van een kamer?

Flexwonen werkt niet met urgentie bij het toewijzen van een kamer.

Hanteert Flexwonen een wachtlijst?

Wij hanteren geen wachtlijst zoals dit bijvoorbeeld gedaan wordt bij sociale huur woningen.

Hoe kan ik jullie het snelste bereiken?

U kunt het beste een e-mail sturen naar info@flexwonennh.nl

Komen er binnenkort nieuwe locaties bij?

Flexwonen is met diverse locaties bezig. Zodra hier meer over bekend is zullen we dit publiceren op onze website en social media!

Hoe werkt jullie concept?

Hiervoor verwijzen we je graag naar onze concept pagina!

Ik zou graag willen werken bij Flexwonen, kan dat?

Bekijk onze vacaturepagina! Staat er geen vacature open? Een open sollicitatie is altijd mogelijk. Wie weet hoor jij straks bij het Flexwonen team.

Geven jullie ook huurdersverklaringen af?

Flexwonen verstrekt een verhuurdersverklaring als de huurder heeft voldaan aan de algemeen bekende eisen bij het verstrekken van een verhuurdersverklaring. Een verzoek kan ingediend worden via info@flexwonennh.nl met daarin beschreven de desbetreffende locatie en het kamernummer.

Ik weet een leegstand pand, waar kan ik deze opgeven als tip?

Jouw tip kan je insturen via het contactformulier op onze contactpagina. Wij zullen zo snel mogelijk gaan onderzoeken of dit pand geschikt is. Als op deze locatie daadwerkelijk een Flexwonen vestiging wordt geopend heb jij de eerste keus om een kamer uit te kiezen!